Is het ernstigals je al 2 maanden niet ongesteld bent geweest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan geen zwangerschap zijn heb namelijk het laatste half jaar geen contact mee gehad, en ben tussentijds wel ongesteld geworden, kan het ook komen door stres etc?

Antwoorden (6)

Ben blij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoeft niet ernstig te zijn, er zijn meerdere redenen waardoor dit soms gebeurt.

Zwangerschap, hormonale schommelingen, anorexia!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa. Veel succes met je kind;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Het kan zijn dan je al vaker heel onregelmatig ongesteld bent geweest. Wanneer je wel altijd regelmatig, dus rond dezelfde periode ongesteld bent, dan is het raadzaam dit in de gaten te houden en eventueel denken aan een zwangerschapstest.
Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je soms minder vloeit dan normaal. Als je gewoonlijk ook al weinig vloeit kan het zelfs zo weinig worden dat het amper zichtbaar en merkbaar is. Als je seksueel actief bent is het raadzaam om te testen of je zwanger bent, zo krijg je daar tenminste duidelijkheid over. Zoniet, zoek contact met huisarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je soms ondergewicht?
Dat is bij mij de oorzaak(geweest).