Alles is beter bij apple!
Gewoon een mac kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist moeilijker op de Apple maar ik heb nog een oude het kan nu inmiddels zijn veranderd maar het werken op een microsoft computer is makkelijker dan Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij apple start je op en alles werkt gewoon. Geen eindeloze updates en configuraties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen (of in ieder geval veel minder) virussen. Ik hrb ook t idee dat mijn apple minder snrl veroudert tov mijn windows pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac is gewoon echt geweldig! Zeker halen is het geld wat je er eventueel meer voor betaalt echt waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor grafische vormgeving is het echt beter. Ook zijn er MINDER virussen. Ze zijn er wel, wat veel mac gebruikers vergeten.

Voor de rest, als ik er neutraal in ga staan, niet veel.

Windows 7 loopt ook niet meer veel vast, enhet is heus niet zo dat mac nooit vastloopt.

De nadelen vind ik: duur, altijd zoeken naar alternatieve software, slechte service ( after sale) en garantie ( oh meneer, u rookt bij uw computer, daardoor is het kapot grapjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen voor voordelen. Ik zou wel het tijdschrift Mac voor beginners kopen, want het is erg wennen voor switchers (spreek uit ervaring).