Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Alles is beter bij apple!
Gewoon een mac kopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist moeilijker op de Apple maar ik heb nog een oude het kan nu inmiddels zijn veranderd maar het werken op een microsoft computer is makkelijker dan Apple.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij apple start je op en alles werkt gewoon. Geen eindeloze updates en configuraties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen (of in ieder geval veel minder) virussen. Ik hrb ook t idee dat mijn apple minder snrl veroudert tov mijn windows pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mac is gewoon echt geweldig! Zeker halen is het geld wat je er eventueel meer voor betaalt echt waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor grafische vormgeving is het echt beter. Ook zijn er MINDER virussen. Ze zijn er wel, wat veel mac gebruikers vergeten.

Voor de rest, als ik er neutraal in ga staan, niet veel.

Windows 7 loopt ook niet meer veel vast, enhet is heus niet zo dat mac nooit vastloopt.

De nadelen vind ik: duur, altijd zoeken naar alternatieve software, slechte service ( after sale) en garantie ( oh meneer, u rookt bij uw computer, daardoor is het kapot grapjes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen voor voordelen. Ik zou wel het tijdschrift Mac voor beginners kopen, want het is erg wennen voor switchers (spreek uit ervaring).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding