Op het moment de herrie van de bovenburen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Aan het begin.
14 jaar geleden
aan die achterlijke welles nietes discussies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mexicaansegriep, crisis. en dat vooral al het opwekkende geklets erover...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
vooroordelen tussen mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorlog, honger, ziekte, milieuvervuiling, asociaal gedrag, de Kredietcrisis en ga zo maar verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kan er nu een eind komen aan 'ga zo maar verder'?
wil je nu dat het verder gaat of dat het stopt? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hele spitse opmerking, deva
"Life and Cooking"
Ik dacht dat het afgelopen was, maar nu krijgen we herhalingen van herhalingen en hoogtepunten van herhalingen (hoogtepunten waarvan?). En daarna...???
Daarna komen ze gewoon weer terug! :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met dit soort antwoorden kan ik altijd errug weinig en roep ik maar wederom ''Hee, er zit een knop op je tv''!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik wist niet dat je speciale antwoorden in gedachten had, hoor.
Ik geef gewoon antwoord op een vraag. Sorry, zal er op letten als je weer een vraag stelt!
En nog veel plezier met Life and Cooking.
Aan communicatiestoornis...

Als dat nu eens uit de wereld was, wat zou dat dan voor nieuwe mogelijkheden bieden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorlog, honger en discriminatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbegrip
Onverschilligheid
Kankeren
Zeiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De chronische rode cijfers op mn betaalrekening....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de muziek van Gerard Joling. Die man mag van mij best blijven leven, als hij maar oprot als presentator, zanger en tv persoonlijkheid.

En ik heb het ook niet zo met oorlogen. Ik weet niet wat het is, maar echt vrolijk word ik er niet van. Kost ook alleen maar geld trouwens.

Muggen mogen ook wel blijven leven, zolang ze mij maar niet meer steken. Dat is met veel trouwens, als het mij niet lastigvalt, mag het blijven bestaan van mij.
Dat is ook zo met vliegen( en dan bedoel ik die rondzoemende beesten), smerig eten en puistjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Joling betreft: +1
pijn en lijden als gevolg van ongeneeslijke ziektes, honger en oorlog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke foute relatie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de zomertijd; het meest onzinnige bedenksel ooit.
En verder alle narigheid die nergens toe dient.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- File's
- huurverhoging
- de euro

- bin laden