Is de iPad een succes of een overgehyped apparaat?

Je ziet ze overal, maar goed ik zie meer nadelen dan voordelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik heb er veel plezier van!

Antwoorden (5)

Overgehyped, net zoals alle Apple producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-
Zeker overgehyped. Als mensen de naam Apple al horen willen ze al hebben hebben. Ik vind het zelf niks. Doe mij maar gewoon internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook zeker een succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes: vaak wordt dit bij consumer electronics bepaald door de verkoop van 1 miljoen apparaten. De iPad zit daar in nog geen jaar tijd met 7 miljoen flink boven.

De marketing van Apple is erg goed, eb gebruikt ook het hypen van producten als succesvol middel, maar dat maakt het product biet slecht, sterker nog: het is echt een prima apparaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Super gadget!