Welke gedachten ( die je in meer of mindere mate hebt ) wil jij niet hebben ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Gedachten aan alle ellendige, pijnlijke en fatale ziektes die mij of mijn dierbaren kunnen overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer pas te denken aan bruggen bouwen als je natte voeten krijgt....
Je kunt die piekertijd beter gebruiken met genieten van hoe goed het is, want dat kan je nooit meer afgepakt worden.....

Andere antwoorden (11)

flashebacks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merk wel eens van mijzelf dat ik bepaalde vooroordelen heb over zowel personen als bevolkingsgroepen. Dan moet ik mezelf dwingen niet zo te denken. Ik heb liever niet dat soort gedachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat het nooit meer goed komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gedachte dat ik onsterfelijk ben. Dit spookt al sinds mijn oudste herinnering door mijn hoofd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel apart, onsterfelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja... Daar moet je eens mee bij een psychiater komen Biertje...
Als je gedachten hebt, die je niet wil hebben, dan heb je ook daarnaast een probleem...

Mediteren kan uitkomst bieden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haatgevoelens voor degenen die mijn familie of mij iets hebben aangedaan. Je kunt er niets mee, het slurpt energie en het is slecht voor je. Maar het is soms heel moeilijk. Ik zou dolgraag van die gevoelens afwillen, maar hoe doe je dat? bidden, mediteren, ik weet het allemaal, maar het is sterker dan ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gedachten die me bang maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms denk ik wel eens dat eigenlijk niemand mij écht heel aardig vindt. Dat iedereen mij 'wel een leuke gozer' vindt, maar niemand echt voor me door het vuur zou gaan.

Daar wil ik nog wel eens aan twijfelen. Maar ik ben over wel meer dingen onzeker. Bijna alle onzekere gedachten zou ik wel kwijt willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik er helemaal alleen voor sta...kan me zo ontzettend eenzaam voelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de vrouw, die 3 maanden na het overlijden van mijn moeder bij mijn vader ingetrokken is , objektief gezien een heel naar mens is met een akelig karakter, en dat mijn vader onder haar invloed steeds meer verandert. Verstandelijk moet ik blij zijn, dat hij niet alleen rondzwerft in een leeg huis vol herinneringen, maar gevoelsmatig "hoort" ze daar niet, en ik wou, dat ik die gedachten aan en over haar weg kon snijden.