Ik geloof niet dat er exacte kopiëen van mij zijn, en anders ben ik diegene nog nooit tegengekomen.

Maar er zijn zeker mensen die veel overeenkomsten met mij vertonen. Er zullen vast wel veel intelligente, klungelige en sportieve pechvogels zijn zoals ik.

Ik weet niet of ik bij een bepaalde groep mensen behoor, ik ben niet verzeild geraakt in een sub-cultuur. Ik ben gewoon een jonge jongen, die maar wat doet, omdat hij geen idee heeft.
En ik denk dat er daar nog wel meer van zijn, dus ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Qua karakter wel, maar niet wat er in mijn hooft afspeelt, dat is uniek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee want ieder persoon is uniek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig is er maar één zoals ik ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet, maar als het zo zou zijn hoop ik haar nooit tegen te komen. Zou heel confronterend zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag hopen voor de mensheid dat er maar één is van mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er is geen enkele dubbelganger in het hele universum... Alles, maar dan ook alles is uniek aan jou... Elke cel en elke molecuul is uniek...

En zelfs als die hetzelfde er uit zou zien, dan nog is in mij alles weer uniek...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In grote lijnen kunnen veel mensen overeen komen. Maar exact hetzelfde qua uiterlijk, doen en denken? Nee, dat geloof ik niet want elk mens is uniek. Al was het alleen maar door verschillende opvoedingen en levenservaringen, dat niemand ooit hetzelfde kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja en nee...

dat ligt er aan wat je bedoelt met mensen zoals ik... als je met mens bedoeld iets wat er uit ziet als een mens met ongeveer twee ogen twee oren een neus een mond een lijf met armen en benen dan zijn het er op de wereld zo'n 6 miljard... dan is het antwoord dus: ja...

maar als je bedoelt met mensen zoals ik, de individu die luistert naar de naam Deva en die eruit ziet als Deva en voelt als Deva en denkt als Deva en doet als Deva... daar is er (gelukkig) maar één van... dus dan is het antwoord: nee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast wel, maar gelukkig ben ik die nog niet tegen gekomen. Ik vraag me namelijk wel eens af of ik met een kloon van mezelf zou kunnen opschieten... Het zou best kunnen dat ik een pestpokke-hekel aan haar zou hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vraag ik me ook af, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij kent me niet eens :)
Ik hoop het niet ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel, maar van die zes miljard ben ik er nog maar zo weinig tegen gekomen.