waterproof make-up remover?(beschrijving)

ik heb een gevoelige huid en kan niet tegen gewone make-up remover. dan worden mijn ogen heel rood en ook mijn oogleden. ik gebruik nu een speciale remover van garnier voor de gevoelige huid. mijn huid kan ertegen maar hij reinigt een stuk minder goed en is ook heel duur(voor mijn doen:p)het is een soort olie achtig spul en ik hou daar totaal niet van. dus ik vroeg mij af of misschien iemand een
reiniging weet die niet te duur is, geschikt is voor gevoelige huid en liever geen olie achtig iets is? ow en ook voor waterproof. ;)
alvast bedankt
xxx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

je kan je make-up er afhalen met een washandje met warm water en zeep maar je kan het er ook afhalen met een wattenschijfje met een beetje lotion erop of gewoon een beetje nivea en anders moet je gewoon zwitsal halen dat is voor baby`s dus ook goed voor jou...gewoon een beetje op een watje doen en daarna een washandje met lauw water erover heen