Ik heb een pup van 7 maanden, ik heb haar 5 maanden. Vanaf dag 1 is ze zindelijk en slaapt ze ´s nachts in de bench naast mijn bed. Nu 1 week janken.

Het is altijd goed gegaan. Ik snap er niets van. Breekt me helemaal op. Heb alles geprobeerd van reageren tot negeren. Niets helpt. Moet ik haar dan nu op een kleed zonder bench naast het bed leggen? Ik vind het zo vreemd dat ze hier pas na 5 maanden mee begint. Het ging altijd zo perfect.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Mischien even de dierenarts bellen?
Maar ik begrijp je pup volkomen als die in een bech slaapt zoon koude stalen kooi?
Wat denk je zelf ze wordt ouder en wil dat je dat begrijpt xD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bench kan heel lang voor een hond, maakt niet uit.
De bench naast je is to much. Hoe moet het als je op vakantie bent. Dan gaat de hond aldoor janken. Wij hebben onze honden altijd in de huiskamer gehad snachts. In het begin veel gejank, maar dat moet je negeren, anders denken ze dat het uiteindelijk toch wel loont. Je bent nu al een tijdje zo bezig, du ik weet niet hoe je het nu zou moeten veranderen. Voortaan moet je (volgende) hond gewoon alleen kunnen slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou inderdaad ook de bench in de woonkamer bijvoorbeeld zetten. Je zou dan er iets van jezelf in kunnen leggen, bijvoorbeeld een gedragen pyjama shirt of broek. Hij weet niet beter dan dat hij in zijn bench zit 's nachts dus dat zou het probleem niet moeten zijn. De bench zou voor hem een veilig huis moeten zijn. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat de bench open staan en geef hem een knuffel of een eigen deken of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij word groter dus ook energieker.
Ik denk dat je voordat je naar bed gaat nog flink met hem kan spelen of laten uitrazen buiten tot die doodmoe is en dan een flinke bak eten geeft dan kan die mooi uitbuiken en heel de nacht goed uitrusten in zn bench in de woonkamer.