neefje is vreselijk bijdehand (slechte manier van het woord) hij zit de hele dag op te scheppen dat hij een IQ van 147 heeft maar hij is 14 kan dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Kan zeker wel. Het bijdehandte gedrag hoort deels bij de leeftijd. Overtuig hem dat hij laat zien hoe slim hij is dmv Sudoku's ed, dan is hij ook even bezig en ben je van hem af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga de antwoorden leren van de IQ teat en maak hem terwijl hij erbij zit dat zal hem leren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan heel goed maar zijn gedrag getuigt er wel van dat zijn EQ behoorlijk laag is. Emotioneel Quotient kan helaas vaak laag zijn bij erg slimme mensen, ze kunnen zich soms moeilijk verplaatsen in de emoties die het losmaakt bij de ander als ze zo opscheppen over hun IQ.
Dus mischien kan je hem vertellen dat zijn IQ er mag zijn maar dat jouw EQ toch echt veel hoger scoort dan de zijne ;-))
13 jaar geleden
Een iq test is maar een moment opname. en als ie zo bijdehand doet heeft ie was een lager eq. Emotie quotient, wat gaat over sociale en emotionele vaardigheden, inleven en afstemmen op anderen, etc. Aan een hoog eq heb je meer dan een hoog iq, over het algemeen....
Maar, stel dat ie vandaag weer een iq test maakt, dan kan die maarzo een stuk lager uitvallen. Maar met een score van 147 zal ie idd wel altihd boven gemiddeld scoren.