wat zou verboden moeten worden?

(behalve dit soort vragen ;-) )

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Oorlog.

Als iedereen zich zou houden aan het gebod: Doe een ander niet, wat gij niet wilt dat u geschiedt. Dan zouden bijna alle verboden de deur uit kunnen... Dus ik zou in de eerste plaats zeggen, gedragsbeïnvloeding dat zou verboden moeten worden, maar dan wel reëel blijven, en bovenstaand gebod in acht nemen met zijn allen... En omdat dat er niet in zit zou ik minder en minder gaan verbieden op termijn, want ik ben ben mening dat hoe meer regels er zijn, hoe meer overtreders je maakt, alleen daardoor al... Verbeter de wereld, maar begin vooral eerst met jezelf... :-))

Ontslagen worden na je 45e.. of 50e... :-)

Vragen stellen op GV die onlangs al gesteld zijn. http://www.goeievraag.nl/vraag/verbod-volgens-jou.11137

zweepjes

Je hoofd schuin houden als je een bocht neemt.

scheten laten waar andere mensen bij zijn

autodrop

verplicht doorwerken na je 65e

In de naam van een geloof mensen op te blazen!!!!!

mobiel bellen in de openbare ruimte, behalve in noodgevallen ; p met een mobieltjespolitie, die de in beslag genomen exemplaren naar stichting aap stuurt : )

Verkoop van alcohol (het Zweedse systeem). Helaas is het Zweedse systeem door Europa aan de kaak gesteld, omdat Europa beter schijnt te weten wat goed voor Zweden is dan de Zweden zelf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100