Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij de kassa's bij de AH zitten lampjes die steeds aan en uit gaan, wat is dat?

Degene achter de kassa drukt dan ook op een knopje of zoiets...

Toegevoegd na 16 minuten:
Op die lampen staat ook het kassanummer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zeker weten doe ik het niet maar ik denk dat het met de lopende band te maken heeft, lampje uit, band laten lopen, lampje aan, band laten stoppen.
Vroeger bij de Konmar hadden ze lampjes voor; aan kassa open uit kassa dicht en knipperen, kassa gaat dicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dAT was ook iets wat ik me altijd afvroeg,en het toen maar gevraagd heb,ze zei om te laten zien dat deze kassa open is"....., ik vond het wel vreemd waarom moet je dan hele tijd knipperen met dat licht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik bij AH heb gewerkt. Maar ik weet nog dat ik een paneeltje had met knopjes en lampjes. Hiermee kon ik bepalen of de voor- en achterband aan of uit moesten of dat de voorband op de sensor moest werken (zodra een boodschap voor de sensor, stopt ie, haal je de boodschap weg dan loopt ie weer een stukje door tot de volgende sensor) en nog een paar knopjes voor andere dingen, maar ik weet niet meer waarvoor die waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het bij de kassa. Maar de lampjes met een nummer zijn normaal gesproken om te laten zien of een kassa open is of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding