vraagje over oogpotlood. (zie beschrijving)

ik heb een probleempje met oogpotlood. als ik het op doe, ziet het er altijd tip top uit maar algauw een uurtje later zit mijn oogpotlood aan de buitenkant van mijn oog in dat streepje aan de kant van mijn oor. en ook in de rimpeljes onder mijn oog.(als je begrijpt wat ik bedoel. ik ben niet 80 ofzow ik ben gwn 13 ;))
een midagje later is het bijna helemaal weg.
heeft iemand misschien een tip voor mij en/of heeft het zelf ook?
xxx

Toegevoegd na 13 uur:
ik doe mijn oogpolood echter op mijn waterlijn want als ik het aan de buitenkant doe gaat het helemaal mis bij mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Hier staan wat tips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het best( dat doe ik tenminste) eyeliner gebruiken die zijn stukken fijner.je kunt dan ook waterproof gebruiken dan blijft het zoizo langer zitten