Ik verveel me heel erg !

wat kan ik doen ?? want ik ben nu aan het tv kijken dat is beetje saaai gaap

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel een vraag op goeivraag.nl Ga iets doen, maak wat van je leven. Ga leeftijdsgenoten opzoeken. Ga zwemmen. Help je ouders met klusjes in en om het huis. Ga desnoods huiswerk maken. Lees een boek Punnik in je neus en maak daar een mooi kunstwerk van. Maar in hemels naam doe iets!!

Oud spreekwoord. Ledigheid is des duivels oor kussen. Ga erop uit het is mooi weer. Als je je nu verveelt ligt dat echt aan jezelf. Dus niet piepen hier en naar buiten. Misschien kan je de buurman ergens mee helpen.

Maak van limonade een lekker glas koud drinken, paar ijsblokjes erin.. Ga lekker buiten IN DE SCHADUW zitten en lees een leuk boek of geniet van muziek!

ga naar vrienden... en als je ze niet hebt dan kan je altijd nog gewoon buiten een boek lezen

Geniet van het mooie weer! Ga lekker zonnen in de tuin. Ga uit Ga de of een dichtbij zijne stad in. Ga even lekker een stukje fietsen Ga gamen. (Koop evt. een nieuw spel) Ga lekker rond hangen met je vriend(inn)en Ga mooi zwemmen. In zwembad of misschien een strand in de buurt. Ga naar 'chatroulette' (Google het eens) en vermaak je daar. Doe een online game waar highscore's worden geregistreerd en probeer ze te verbeteren. Ga msnnen. Ga muziek luisteren Kijk een film, ga naar de bios, huur een film, etc. Ga filmpjes kijken op internet. Organiseer een leuk feest. Ga werken, auto's wassen etc. Ga huiswerk maken, vooruitwerken, extra leren of iets dergelijks. Loop een rondje Laat de hond uit Ga op visite bij je oma/ouders Probeer een nieuw kapsel uit Zoek een vriendje/vriendinnetje indien je deze nog niet hebt en ga genieten van elkaar. Oefen om bijvoorbeeld je oren te kunnen bewegen of je borstspieren of iets dergelijks. Ga solliciteren voor werk. Ga slapen. Drink een lekker koud biertje Zoek een hobby. Ga tennisen Ga badmintonnen Ga trampoline springen Ga wat eten Beoefen urigami. Ga dingen opruimen. Help je ouders met dingen thuis. Ga in de Sauna.. Doe van alles, maar blijf niet stil zitten en ga wél naar buiten, want anders wordt je lui, en dan heb je nergens zin in. Wat ik je sterk kan aanraden tegen verveling is sporten. En dan ook echt je best doen, want dan heb je ook niet het gevoel meer dat je je verveelt en kort erna ook niet, want dan kun je lekker ontspannen.

Beste, Wat zou je zelf willen doen tegen deze verveling ? Heb je geen hobby of iets wat je graag doet (uitgezonderd tv kijken) Ik heb wel enkele interessante linken voor jou ! Misschien vindt je hier wel iets wat je kan boeien ! Veel sukses Mvg, Karel8158

Terras + Zon + Bier/Rose = Niet meer vervelen....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100