Ik verveel me heel erg !

wat kan ik doen ?? want ik ben nu aan het tv kijken dat is beetje saaai gaap

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Doe vooral niets als je je daar goed bij voelt.
Of ga op Hyves wat mensen ontvrienden. Kan je daarna de reacties lezen en beantwoorden.
Ga naar de bios daar is nu toch niemand
ga de ramen lappen.
Ga dutten op de bank
bel een gelijkgestemde en doe samen niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Stel een vraag op goeivraag.nl
Ga iets doen, maak wat van je leven.
Ga leeftijdsgenoten opzoeken.
Ga zwemmen.
Help je ouders met klusjes in en om het huis.
Ga desnoods huiswerk maken.
Lees een boek
Punnik in je neus en maak daar een mooi kunstwerk van.
Maar in hemels naam doe iets!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker naar buiten! Het is heerlijk weer. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je trefwoord maakt het wel een inkoppertje: ga gewoon opruimen in plaats van tv te kijken of op GV te surfen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oud spreekwoord. Ledigheid is des duivels oor kussen.
Ga erop uit het is mooi weer. Als je je nu verveelt ligt dat echt aan jezelf. Dus niet piepen hier en naar buiten. Misschien kan je de buurman ergens mee helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga lekker zwemmen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van limonade een lekker glas koud drinken, paar ijsblokjes erin.. Ga lekker buiten IN DE SCHADUW zitten en lees een leuk boek of geniet van muziek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar vrienden... en als je ze niet hebt dan kan je altijd nog gewoon buiten een boek lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op een sport! en kies dan een teamsport! heel gezellig en als je een beetje fanatiek ben kost het ook veel tijd:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga lekker een stuk fietsen...
of een wandeling maken met de hond of van jezelf of iemand die je kent die een hond hebben..
of ga een cake bakken...
zoveel te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniet van het mooie weer! Ga lekker zonnen in de tuin.
Ga uit
Ga de of een dichtbij zijne stad in.
Ga even lekker een stukje fietsen
Ga gamen. (Koop evt. een nieuw spel)
Ga lekker rond hangen met je vriend(inn)en
Ga mooi zwemmen. In zwembad of misschien een strand in de buurt.
Ga naar 'chatroulette' (Google het eens) en vermaak je daar.
Doe een online game waar highscore's worden geregistreerd en probeer ze te verbeteren.
Ga msnnen.
Ga muziek luisteren
Kijk een film, ga naar de bios, huur een film, etc.
Ga filmpjes kijken op internet.
Organiseer een leuk feest.
Ga werken, auto's wassen etc.
Ga huiswerk maken, vooruitwerken, extra leren of iets dergelijks.
Loop een rondje
Laat de hond uit
Ga op visite bij je oma/ouders
Probeer een nieuw kapsel uit
Zoek een vriendje/vriendinnetje indien je deze nog niet hebt en ga genieten van elkaar.
Oefen om bijvoorbeeld je oren te kunnen bewegen of je borstspieren of iets dergelijks.
Ga solliciteren voor werk.
Ga slapen.
Drink een lekker koud biertje
Zoek een hobby.
Ga tennisen
Ga badmintonnen
Ga trampoline springen
Ga wat eten
Beoefen urigami.
Ga dingen opruimen.
Help je ouders met dingen thuis.
Ga in de Sauna..

Doe van alles, maar blijf niet stil zitten en ga wél naar buiten, want anders wordt je lui, en dan heb je nergens zin in. Wat ik je sterk kan aanraden tegen verveling is sporten. En dan ook echt je best doen, want dan heb je ook niet het gevoel meer dat je je verveelt en kort erna ook niet, want dan kun je lekker ontspannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou Rollercoaster Tycoon of The Sims kunnen gaan spelen op de computer.
Of dat het waard is met dit weer weet ik niet, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik daarmee op doelloze momenten altijd mijn volledige middag kon vullen. Als je er eenmaal in zit, kom je er niet meer uit.

En als je echt een langdurige besteding wilt voor +- een jaar kun je altijd nog een foto gaan borduren (zie link onder). Ik ben er inmiddels al een jaar zoet mee en inmiddels net over de helft, maar ja je moet er wel van houden ;-). Hahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Wat zou je zelf willen doen tegen deze verveling ?

Heb je geen hobby of iets wat je graag doet (uitgezonderd
tv kijken)

Ik heb wel enkele interessante linken voor jou !

Misschien vindt je hier wel iets wat je kan boeien !

Veel sukses

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga LEZEN! Werkelijk waar, het klinkt 'saai' misschien, maar als je eenmaal een mooi boek hebt, dan gebruik je je fantasie en is het net een spannende film, maar dan nog veel mooier! Bovendien geeft het je ook een stuk rust als je gestresst bent. Er gaat echt een wereld voor je open!

DOEN hoor!
13 jaar geleden
Maak je fiets maar eens schoon,of ga je lekker bezatten in een kareoke cafee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terras + Zon + Bier/Rose = Niet meer vervelen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de bibliotheek een geweldige plek om verdwaald te raken in de prachtigste avonturen! Van kinderverhalen tot detectives, andere talen, sterrenkunde, archeologie, chemie, en alle wetenschappen die je maar zou willen bekijken... Zolang jij zoekt op JOUW interessegebied, dingen die je nou altijd al wilde weten...

super plek de bieb!