Bij welk bedrijf moet ik zijn om een fotoboek uit te geven met ISBN nummer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je hoeft niet bij een "bedrijf" te zijn, voor een ISBN nummer. Daar zorgt de uitgever van dat fotoboek voor.
Je zult dus alleen maar een uitgever moeten vinden, die jouw fotoboek wil uitgeven, en dan krijgt dat boek automatisch een ISBN nummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een isbn nummer kan je zelf aanvragen. Google maar op ISBN. Als je van plan bent meerdere boeken uit te geven kan je op voorhand al een opvolgende reeks ISBN nummers aanvragen. Je kan het ook laten verzorgen door je uitgever of je drukker of vormgever. De streepjescode moet n.l meegedrukt worden.