Nee, wel verdampen. Als het helemaal verdampt is en je gas staat nog aan, verbrandt je pan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen verdampen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, water verdampt als het wordt verwarmt. Als er een pan met bijv. groente overkookt zie je soms bruine vlekken op het gasfornuis. Dit komt omdat het water niet meer zuiver is; er zit immers zout in en ander stoffen die van de groente afkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Waterstof aan de andere kant wel. En wat brandt dat goed :)