Hoezo moet je tot je 19 naa school en niet tot je 12de ofzo want dan heb je toch ook al alles geleerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Joh je leert je hele leven! Klinkt lullig maar op je twaalfde ben je nog niet in staat die keuze te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie mogen ook wel relaxt reageren want het is maar een vraag! De beroepsrichting is wat na je 12e komt zonder precieze dingen te leren over een bepaald beroep wordt je minder snel ergens aangenomen of verdien je minder geld.. je hebt alleen algemene dingen geleerd tot je 12e maar qua maatschappij bedrijfs dingen nog niks (op jouw leeftijd snapte ik dat ook niet maar ben toch een vak gaan leren want als je werkt snap je wel waarom je nog ff door bent gaan leren, vooral als je mensen tegenkomt die vroeg gestopt zijn - die komen heel dom over) helaas :) maar niet voor niks!