Welke opleiding bestaat er hier voor?

Ik zou graag in de zorg willen werken maar niet met bloed of naalden. Het liefst informeer ik mensen en dat soort dingen. Met kinderen werken vindt ik ook harstikke leuk vooral baby's en peuters.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Werken in de zorg zonder bloed of naalden lijkt mij een beetje lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je een administratieve functie in de zorg gaan vervullen. Bijvoorbeeld receptioniste. Dan zit je achter een loket of balie en je ontvangt de mensen/kinderen die voor het spreekuur of de consultatie komen, meldt ze aan, en maakt nieuwe afspraken. De opleiding medisch receptioniste zou je kunnen gaan doen.
Amadea
13 jaar geleden
Sociaal pedagogische wetenschappen zou mogelijk zijn. Ook kan je denken aan biomedische wetenschappen of voor apotheker. Of misschien de pabo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een opleiding voor de creche of voor de kleuterschool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een opleiding als dietist?? Je kunt mensen helpen en adviseren zonder grote medische handelingen uit te hoeven voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking. Sommige cliënten hebben ondersteuning nodig bij hun financiën en om dingen op een rijtje te zetten. Er is veel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hbo Social Work. Drie verschillende richtingen:maatschappelijk werk, pedagogisch werk en cultureel werk. Zorg en hulpverlening zonder bloed en naalden