Wat is een leuke schoolreis voor een 5de jaar multimedia?

Dit jaar doen we geen schoolreis, maar onze klastitularis zei dat we wel voorstellen mogen doen. Nu zoeken we met de klas iets dat we kunnen doen. We zoeken in de richting van een beurs of iets dergelijk dat te maken heeft met onze richting. ( we willen naar een beurs omdat onze broertjes richtingen ook constant naar beurzen mogen zoals DRUPA e.d.) Het moet in België, Nederland of misschien nog Duitsland. En het moet te maken hebben met Multimedia. De leeftijdsgroep is van 15-19 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De NEXT-beurs dan niets voor jullie is in november geloof ik in Belgie