Kun je bij windows 7 starter je achtergrond veranderen?

Ik heb een acer mini laptop gekocht met Windows 7 starter. Het lukt me niet om de achtergrond te veranderen
Weet iemand of. Dit wel kan en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (2)

Is dat gewoon met afbeelding instellen als achtergrond of probeer je een thema te installeren ?
kijk eens bij configscherm beeldscherm persoonlijk instellingen ?
Ik kan me voorstellen dat starter en minimale windows 7 versie is en dat deze functie om snelheids ruimte redenen is uit geschakeld. of standaard niet in deze versie zit ?
13 jaar geleden
De mogelijkheid om de afbeelding op het bureaublad te kunnen wijzigen is in de starters edition van Windows 7 uitgeschakeld. Met behulp van een programmaatje kun je dit echter wel doen. Kijk maar eens bij de link, daar wordt het uitgebreid uitgelegd. Succes!