Hij heeft er geen 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, in deze halve finale niet.
Hij heeft wel een doelpunt gescoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arjen Robben heeft geen gele of rode kaarten gekregen in deze wedstrijd.
De tegenstander wel voor een overtreding op Robben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij had voordat de halve finale gespeeld werd 1 gele kaart ontvangen.
Maar vanaf de halve finale zijn alle gele kaarten voor iedere speler kwijtgescholden en beginnen ze allen met een schone lei.
Echter diegenen die in de kwartfinale een 2e gele kaart of een rode kaart hebben ontvangen mogen in de halve finale nog niet meedoen.
Voor Nederland was dit het geval bij Gregory van de Wiel en John de Jong.

Toegevoegd na 44 minuten:
Het is niet John de Jong maar Nigel de Jong natuurlijk.