Mijn foto staat ongevraagd op een blog wat kan ik doen?

Na een teamuitje in een pretpark is een actiefoto op een blog van een collega gezet. Wat kan ik tegen het pretpark of de collega doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het makkelijkst lijkt me om je collega te vragen de foto te verwijderen.
Als die weigert kun je een berucht sturen naar de webmaster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de foto gemaakt is op de openbare weg dan kan je er niets tegen doen. Heeft te maken met persvrijheid.