Doet het heel erg pijn als je bij een hond in het leven van zijn nagel knipt en het gaat bloeden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ha, die Yinyang;

Bij de hond fysiek, bij de baas psychisch. En ik spreek (helaas) uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoever. Hoeverder je knipt hoe erstiger de zaak. Wist je dat een dier zelfs kan doodbloeden als je tever in het level knipt? Hou dus altijd stop bleef bij de hand. Als je tever knipt heeft de hond wel pijn maar verkom je dat het erg gaat bloeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat doet veel pijn bij een hond.

gaat het bloeden knip je in het leven, hier zitten ook de zenuwen.

blijft het bloeden zal je het dicht moeten laten branden. vergeet het niet goed te ontsmetten en vooral ook schoon te blijven houden. een kans op infectie is juist aan de nagel erg groot!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nagels knippen?! Als een hond genoeg buiten loopt slijten de nagels vanzelf en is knippen niet nodig!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze honden zijn vaak buiten, en binnen hebben we vloertegels. Maar toch moeten regelmatig de nagels geknipt!