Betaal je ook buitenlandstarief als je naar een mobiel die uitstaat in het buitenland smst en ze doet haar mobiel in het 'binnenland' weer aan?

Stel ik sms een vriendin die op vakantie is in Spanje. Haar mobiel staat uit. We laat hem uit tot ze weer in Nederland is en doet hem weer aan. Moet ik dan binnenlands of buitenlands-tarief betalen?d

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Maakt niet uit waar ter wereld ze is, als je naar een Nederlands nummer smst kost het jou niets extra's zolang je zelf in Nederland bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh en voor het ontvangen van een sms als je in het buitenland bent betaal je niets..