ja dat kan maar niet alle soorten steunzolen kunnen in nikes. bij footlocker (als deze nog bestaat) of bij aktiesport die hebben wel speciale steunzolen voor nikes. Ik heb ze toen een paar jaar geleden steunzolen gekocht bij footlocker en die zaten perfect en waren speciaal voor nikes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja, dat kan heel goed, een vriend van mij had het altijd.
in principe geen verschil met 'gewone' schoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is idd goed mogelijk,in de meeste sportschoenen passen wel steunzolen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ja hoor dat is mogelijk om in sport schoenen steunzolen te dragen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan.
Het is wel aan te bevelen om dan Nikes te dragen die wat hoger om de enkel zitten, anders kun je uit je schoenen wippen.
(ligt ook een beetje aan het type steunzool en de hoogte van je hielen en bal van je voet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het is wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, steunzolen kunnen in sportschoenen als de oorspronkelijke binnenzool eruit kan.