Heel erg... Als je van iets overtuigd bent, zo zeker van denkt te zijn en het is anders, dan kom je soms voor grote verassingen te staan...

Sommige mensen vergissen zich tot de laatste ademsnik, en dat is pijnlijk voor henzelf en voor de nabestaanden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als over een paar jaar blijkt dat Saddam Hussein eigenlijk een hele onschuldige, aardige man was, dan kan niemand zich ooit erger vergissen dan George W. Bush.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mensen heb ik me een aantal keren érg lelijk vergist. Je kunt je dan bijna niet voorstellen en geloven hoezeer je er naast zat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs met de dood tot gevolg, maar al te vaak helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met hoe meer we zijn, hoe erger we ons kunnen vergissen in de juistheid van onze waarnemingen of situatie.
Als je bedenkt hoeveel mensen zich blindelings achter Hitler schaarden en overtuigd waren 'ubermenschen' te zijn....en het Joodse volk uitmoordden vanuit de overtuiging dat men correct bezig was..
Is er een gruwelijker voorbeeld nodig van massa-vergissing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg... Vooral in sommige mensen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo erg dat ze daardoor mensen kwijtraken of nog erger zichzelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan je zo erg vergissen dat het levens kost.
vraag maar in ziekenhuizen.