Kan deze app beter functioneren?

Je vraag lijkt in de app snel in de 'vergetelheid' te geraken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De app functioneert uitstekend, maar de gebruikers weten niet hoe ze er mee om moeten gaan. Dat is het probleem!

Toegevoegd na 1 minuut:
En daar bedoel ik dan mee dat ze zich niet aan de richtlijnen houden. Daarom wordt het merendeel van de bijdragen verwijderd. Volg de regels en het gaat perfect!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan ik een foto toevoegen :S en hoe denk je over het puntensysteem?
Amadea
13 jaar geleden
Het merendeel van de Nederlandse bevolking heeft een personal computer thuis staan. Wat je niet onderweg kunt doen kan je toch mooi voor thuis bewaren? De vraag wat je moet doen als je je verveelt komt hier zó vaak voorbij; in dat geval ga je leuk op de pc een plaatje zoeken bij je inlognaam, en dan ga je eens kijken waar je allemaal punten voor hebt gekregen. En misschien komt er dan ook ineens een interessante vraag langs waar je dan lekker uitgebreid voor naar het goeie antwoord kunt gaan zoeken. Een prima hobby, waar je bovendien zelf ook nog wat van kan leren!
App werkt idd goed, maar hij kan altijd nog beter. Zo zou het ook leuk zijn dat als je een vraag beantwoord en hij komt bij je V&A te staan, je daar ook terug kunt klikken naar de vraag. Misschien een idee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad dom, maar je kunt zo wel in alle rust verder discussiëren over je antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je allemaal terugzien als je inlogt op de site, en dan naar 'mijn pagina' gaat.
Punten, richtlijnen, FAQ, een overzicht van je vragen/antwoorden/reacties van de afgelopen week - dus wat je wilt kan allang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar je wilt niet inloggen op de site als je de app gebruikt natuurlijk ;-)