Hoe kun je je iPod uploaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt het apparaat niet via internet versruren..

Antwoorden (1)

Een ipod is een apparaat (Hardware) en het is onmogelijk up te loaden.

Je doelt waarschijnlijk op de muziek die er op staat.

De muziek die op een ipod staat kan je niet met itunes op je pc zetten. Dit omdat iedereen anders jouw aangeschafte mp3'tjes op zijn pc kan zetten.

Er bestaan wel programma's om dit alsnog te doen, maar met itunes hoef je het niet te proberen.

Google er even naar.