Paardenmiddel tegen griep?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K
Amadea
13 jaar geleden
Een vraag bestaat uit een zin waarin een werkwoordsvorm voorkomt. Denk jij dat als je een middel als een paard hebt dat je dan geen griep zult krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoop is er kennelijk ;-) Zou leuk zijn, dan is de griep in ieder geval de wereld uit!

Antwoorden (4)

Zelfgemaakte kippensoep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo?
En dan word je beter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahaha, wist je dat niet Momo...??? Eet zelfgemaakte kippensoep en je bent nooit ziek!!! Het werkt zelfs preventief.... DUHU! :-)
Dat bestaat niet. Uitzieken is de enige remedie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie grog met veel berenburg citroen en suiker en heet water
en wellicht ene aspirine om het toch wat te verdoven
en diep onder de dekens ,
je zweet de griep er dan uit.
erg benauwd zul je worden.
maar juist doordat je je lichaamstemp daarmee ophoogt dood je het virus.
in feite help je het lichaam dan met zijn natuurlijke verdediging. door je lichaam te helpen juist nog warmer te worden.

een paardenmiddel maar helpt wel
13 jaar geleden
Veel vitamine c en goed uitzieken!