Hoe kan ik snel in slaap vallen

Ik ga soms al om 22:00 naar bed zodat ik de volgende ochtend uitgerust mijn dag weer kan beginnen. Maar soms ben ik om 4u nog klaar wakker. Heeft iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Luister muziek! En nee het hoeft geen rustige muziek te zijn, gewoon muziek waar jij ontspannen van raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Half uurtje voor slapengaan geen iPod, pc en andere adrenaline opwekkende media, ook niet met je iPod of telefoon in bed stappen, kijk op je gemak nog wat tv, of lees en boek, ga eventueel douchen of even in bad liggen, dit heeft bij mij geholpen. X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een appel eten met een stuk kaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bewezen dat je het snelst in slaap valt als je aan een zacht stromend beekje denkt. Mij lukt het niet ik heb ADHD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt moeite hebt met slapen, dan moet je gewoon een uurtje voordat je naar bed gaat een slaap pil nemen