Als je al een paar jaar je haar in een staart heb gedragen, en je doet het los zit er een hele kronkel in je haar. Hoe kom je hier van af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Elke dag na het douchen je drogen en föhnen. Denk dat het zal helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de tijd geven; het gaat als het goed is over een tijdje weer weg. Tot die tijd: veel je haar borstelen om die kronkel weg te borstelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt door het dragen van een staart bij jezelf 'slag' in je haar gecreëerd. De slag blijft, wel kan je het er tijdelijk uithalen door je haar met een stijltang te stylen...
maar dit effect verdwijnt na een haar-wasbeurt en schiet je 'slag' er weer gewoon in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Desnoods wacht je tot je haar is uitgegroeid.