Mijn kat lust haar eten niet meer en is allergisch voor ander voer, wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

gewoon eten laten staan. tot dat ie het wel op eet en niks anders geven. kan ook zijn dat ie ziek is. dan voor de zekerheid naar de dierenarts. als je kat ook naar buiten kan. kan het ook zo zijn dat ie ergens anders eet. doet een van mijn katten ook. eet ook gewoon een paar dagen achter elkaar niet. is wel meestal zomers als de deuren open staan.

Bronnen:
Eigen ervaring

Dwingen.

als ze blikvoer krijgt kun je proberen met een spuitje een beetje eten naar binnen te krijgen ik weet natuurlijk niet hoe lang ze al niet wil eten drinkt ze/hij nog wel anders moet je kontakt op nemen met de dierenarts

Dieren arts bellen.... Misschien is de poes ziek!? De dieren arts heeft zo wie zo eetlust opwekkers! Deze helpen goed! Succes

Kijk eens op carnibest!!

Als ze niets meer eet moet je niet wachten maar naar de dierenarts gaan, misschien mankeert ze iets, en een kat mag niet te lang zonder eten, dan wordt ze ziek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100