Waarom is het 'normaal' als twee meisjes elkaar een knuffel geven, en als twee jongens dat doen zeggen ze ineens homo, homo?

Graag uitleg? Want bij ons op school gebeurt dit wel vaak. Meisjes wensen elkaar succes toe, en gevn elkaar een knuffel of zoiets. Als jongens dit doen, wordt er al meteen homo geroepen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Omdat we hier misschien ietwat bevooroordeeld zijn en het ook niet in onze cultuur zit.Mijn familie komt uit Hongarije en daar is het heel normaal dat ook de mannen elkaar knuffelen en zoenen.En zo zullen er nog wel meer landen en culturen zijn waar dat vanzelfsprekend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen zijn mannen stoer en ruig, die knuffelen niet! Homo's wel want die zijn gevoeliger. Bij meisjes past dat gewoon beter... Die zijn ook gevoeliger. Stoere ruige meiden knuffelen ook bijna niet.