De zon fuseert op dit moment waterstof in haar kern (let op: dit is een kernreactie en dus geen verbranding!).
Zij is nu ongeveer halverwege dit proces, dat al zo'n 4,5 miljard jaar aan de gang is en nog ongeveer 5 miljard jaar zal duren.
Dus over 5 miljard jaar wordt het wel minder of houdt het op met de zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, en dat doet zij ook, alleen kost dat miljarden jaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat is absoluut zeker. Wij zijn eendagsvliegen in de eeuwigheid. Eens zal de zon koud zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no sun cannot burn only the material burn in the sun and they remaining burning for long time

Toegevoegd na 23 uur:
http://www.blokhutwereld.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja de zon raakt ooit een keer op maar dat zullen wij nooit mee maken. Je moet denken dat het over een aantal miljoen jaar is dat de zon niet meer brand. De zon is 1 grote gasbel wat brand. De zon is ontstaan door allemaal kleine molekulen wat vanzelf is samen gevoegd en dat het een hele grote gasbel is en dat heeft ook onwijs veel jaren geduurd voordat de zon is ontstaan. Dus ooit raakt het gas op en dan is de zon er nie meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja over ongeveer 5 miljard jaar