Als je het uit wil maken met je vriend maar hij houd heeeeel veel van je wat doe je?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Toch uitmaken! Het is nog erger als je hem aan het lijntje houd en geen gevoel hebt voor hem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij het uit wilt maken, hou je denk ik niet meer van hem. Dat hij nog van jou houdt, is zijn probleem - klinkt hard, maar net doen alsof je nog een relatie hebt terwijl je dat niet wilt is nog veel harder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon heel eerlijk zeggen tegen hem en vertel waarom dat je het wil uitmaken