56 min ongeveer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uurtje of 5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mike the headless chicken heeft ongeveer 18 maanden geleefd. Hij heeft een hele fanclub
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm 10 min. Maar op google had ik gelzen dat er een kip was die 1 jaar zonder hoofd had geleeft omdat zijn eten en lucht nog kon door zijn nek maar uiteindelijk is die gestikt in een mais korrel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kip zonder kop KAN leven in de jaren '70 was er een levende kip zonder kop die na de slacht bleef leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kip zonder kop die gwn geslacht word kan dan eigg niet nog echt leven, wel een poosje maar wil je het maanden vol kunnen houde dan is er wel een stukje hersens blijve hange en dus niet goed geslacht,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon tot de uiterste houdbaarheidsdatum verstreken is..
staat op de verpakking