waar kun je zonder telefoon een IQ test doen?

ik heb (alweer) een weddenschap met mijn vader,, vorige keer was dat 2 pizza's eten,, nu is het een IQ test,, als ik verlies moet ik mijn haar blond verven en als hij verliest moet hij zijn haar paars met witte stippen verven...
het kan me niet schelen als ik verlies maar als ik hem dalijk zie rondlopen met een raar hoofd,, zou dat wel grappig zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Mis, je bent verplicht om je telefoonnummer in te vullen als je de uitslag van de test wilt zien. Ik heb het uitgeprobeerd!
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest?gclid=CPGunf_GnqUCFUODDgodSSX4Hw

Dit is de test van mensa, voor zover ik weet is deze betrouwbaar. klik onderaan de pagina op de button 'begin de test NU'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
wezeloze minduim, bovenstaande test is inderdaad niet helemaal reëel, maar wel de meest reële die op internet te doen is.
er zijn (goedkope) boekjes te koop, vooral in van die "witte boekenwinkels", of online bij bijv 123 testen maar ik weet niet of die met een getal komen
leuke weddenschap trouwens
13 jaar geleden
Bij een goed psychologisch testbureau. Maak (niet via de telefoon) een afspraak, kom langs en ga 'm daar maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzichtbaar plusje? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik kan niet +sen ben geblokt
sterredag
13 jaar geleden
geblokt om te plussen????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd en ook om te minnen
ik mag 3 dagen niet waarderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het gebaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje dutchmonique
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje dutchmonique
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+