Als je in het begin van je leven bent, dus als de cellen samenkomen, heb je genen voor beide geslachten. Op een gegeven moment gaat een van de genen de overhand krijgen en wordt een man dus een man maar zijn de tepels door de vrouwengenen al ontwikkeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een embryo begint altijd hetzelfde, pas na een week of negen wordt bepaald of het een jongen of een meisje wordt, en dan zijn die tepels al aangelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord van Hippo klopt niet, het geslacht wordt namelijk bepaald op het moment van bevruchting! Maar waarom een man tepels heeft weet ik niet..