Ik ben de laatste tijd snel moe en suf terwijl ik op tijd slaap hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Je bloed laten prikken mis ziekte van 5e

Anders veel vitamine eten en sporten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig aan doen, niet teveel stressen en chillen. No worries, be happy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sogtens een energie pil nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei! Dat is niet goed! Ik zou maar naar een dokter gaan! Een oom van me had dit ook en die viel op de grond toen bleek dat iets had aan zijn hart maar weet niet meer wat maar ik zou naar een dokter gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je last van een winterdip, oftewel een vitamine d tekort. Dit wordt aangemaakt als je voldoende daglicht en zonlicht opneemt.
Neem eens een zonnebank kuurtje en slik wat extra vitaminen voor een betere weerstand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien naar de dokter gaan en kijken of je viver hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb last van hooikoorts, en dit is erg belastend op mijn lichaam en geest. Misschien heb jij dat ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben vaak vermoeid door school... Het kan bij jou iets anders zijn hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfeiffer, kan niemand dat spellen?:0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben moe na school, maar dat is gwn logisch