Kan je allimentatie krijgen als je ex via een uitzendbureau werkt?

Allimentatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

ja dat kan want als hij werkt betekend dat dat hij een inkomen heeft en dan kan hij alimentatie betalen maar als hij dat niet wil kan hij een bewijs van onvermogen halen,volgens mij bij het stadsdeelkantoor en als hij dan bv schulden of leningen ofzo heeft en hij kan bewijzen dat hij geen alimentatie kan betalen dan word hij daar van vrij gesproken op de een of andere manier...maar als hij gewoon werkt moet hij dat in-principe gewoon betalen