Pingen is een app die standaard op een blackberry zit, je kunt hier met andere mensen praten, net zoals msn. Maar als je dit wilt gebruiken moet je wel een internet abbonement hebben bij de blackberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet de ander dan ook een blackberry hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die moet ook een blackberry hebben
gratis smsse als je een Blackberry hebt naar iemand anders met een blackberry via blackberry messenger ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een blackberry kun je pingen, een soort msn op je telefoon. Gratis dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis sms'en met andere BlackBerry "gebruikers"