ik zoek een gietmail van een knielend engeltje, wie weet waar ik deze kan vinden, alles gegoogled maar kan het niet vinden. Wie heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gietmal
U schrijft gietmail.

Antwoorden (3)

kijk eens bij xenos of hobbywinkels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je dat engeltje zelf in bezit ?
zo ja ,maak dan zelf een mal dat doe je met vloeibare rubber .
dar kan ik je nog wel meer over vertellen als je dat van plan bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ doe ik ook vaak ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, en het is nog leuk om te doen ook.
ik weet niet waarvoor je het wilt gebruiken, maar hier is een knielende engel.

http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/crafts/1888-squires-kitchen-silicone-mould-angel-kneeling.html

Verder is het ook mogelijk om zelf een te maken van een bestaand beeld. Je koopt een beeld en doet er vloeibare rubber overheen.