Blijft een spin leven als je hem met een stofzuiger opzuigt? Is er een kans dat hij er nog uitkomt via de slang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik moet je helaas toch vertellen dat spinnen taaie rakkers zijn. Sinds er bij mij eentje dapper en licht gehandicapt terug kwam wandelen, heb ik na het opzuigen van een spin altijd een prop keukenpapier in de opening. Als blokkade voor de terugtocht van de spin. Dacht ook dat het niet kon, maar ik heb het ter plekke gzien dat het dus wel zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, hij gaat dood. Het botst met grote snelheid tegen de lucht filter, en wordt uit elkaar gerukt (zijn poten).

Best gruwelijk eigenlijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Life of a spider
Which got sucked into a vacumer...
Keiharde horrorfilm:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb liever een uit elkaar gerukte spin in de stofzuiger dan een levende in huis...
capthavoc
12 jaar geleden
je zou een webcam in je stofzak moeten bouwen kan je het filmen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahahaha
ze kunnen van grote hoogtes vallen zonder schade dus vermoed dat ze het wel kunnen overleven
maar dat dat bombardement van deeltjes wel schade aan kunnen brengen.