Ja er komt een wiet pas voor nederlanders ze doen dat voor de buiterlanders zoals duitsers belgen en polen zo dat zij hier niet merr kunnen kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betekend dat zodra jij coffeeshops bezoekt je een pasje moet hebben. Hiermee controleren ze niet alleen je leeftijd en nationaliteit (je moet Nederlands zijn) maar ook de hoeveelheid die je koopt. Je kan dus niet twee keer op een dag de maximaal toegestane hoeveelheid kopen op een dag bij verschillende coffeeshops. Wordt allemaal in de gaten gehouden..