Is er een app waar je kcal en gewicht enzo kan bijhouden?

Ik heb de samsung glaxy S en zou graag een app willen waar ik me gewicht kan invullen en bijhouden. Ook waar je kan ingeven hoeveel kcal je gegeten heb. Ik heb er wel paar gezien maar dat is van 18.. en ik ben 15. Dus weet iemand een app die handig is voor kcal&gewicht en waar je leeftijd 15 kan invullen?

Toegevoegd na 30 seconden:
met glaxy bedoelde 'k natuurlijk galaxy ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er heel veel hoor
Ligt er natuuelijk wel aan waarvoor je een app wilt
Kimath
12 jaar geleden
Op je 15de is het volgens mij niet echt nodig om je zo bezig te houden met calorieën tellen.
In de puberteit heb je je voedingsstoffen hard nodig. Gewoon gezond eten, niet te veel koekjes en chips, en lekker bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat duidelijk in de beschrijven. Om me gewicht en kcal bij te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath, ik denk dat ik dat zelf wel kan bepalen of het nodig is ;)
Kimath
12 jaar geleden
Dat begrijp ik, als je dit prettig vind dan kun je dit doen.
Ik heb trouwens op internet gevonden dat voor jouw leeftijd een gemiddelde staat van 2200 kcal per dag. Dit kun je mogelijk als richtlijn aanhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2200? Dat is wel erg veel.. kzit nu al veel lager dan 2200 ;)
Kimath
12 jaar geleden
Mag ik vragen op hoeveel calorieën je per dag zit? Zolang je maar niet onder de 1200 gaat komen, want dan gaat je lichaam in spaarstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
300kcal :p
Kimath
12 jaar geleden
Dan raad ik je aan naar de huisarts en een psycholoog te gaan. Als je maar zo weinig eet, heb je een eetprobleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen eetprobleem, dat is nou het leukste eraan ;).
Zou het veel uitmaken als ik leeftijd gewoon op 18 zet en m'n eigen gewicht &lengte enz invul?
Kimath
12 jaar geleden
300 kcal en geen eetprobleem? Dat klopt dus echt niet..
Zo heb je toch geen energie om de dag door te komen?
Wat eet je dan op een dag? Ik hoop dat je beseft dat je je lichaam aan het vernielen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath vind ik niet interessant. :)
Maar maakt het veel uit als ik 18 jr ingeef met me eigen gewicht en lengte terwijl ik 3 jaar jonger ben?
Kimath
12 jaar geleden
Ik ga hier verder niet op in.. Je komt er vanzelf wel achter dat je ongezond bezig bent, zodra je lichaam er mee op houd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een liefde :)!

Antwoorden (1)

Noom Weight Loss is een goede app.