Waarom is het voor oudere mensen zo moeilijk om mobieltjes van deze tijd te begrijpen? Wij hebben het toch ook moeten leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Als je ouder wordt takelen je hersenen ook af waardoor dingen moeilijker worden te begrijpen. Hier krijgt iedereen mee te maken sus jij ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En bovendien hebben we ook nog het type oude mensen die niet eens wíl weten hoe mobieltjes werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ouder je wordt hoe minder je dingen kunt begrijpen en onthouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor ons is het heel normaal dat een mobieltje van alles kan, ouderen hebben eerst 70 kaar geleefd in de veronderstelling dat iets zonder snoertje iets kan, laat staan bellen naar een ander ding zonder snoertje.

Als we over 50 jaar op de maan kunnen wandelen zonder astronautenpak zullen wij dat ook niet zomaar begrijpen denk ik..