Mag je m.b.t. Je vraag meerdere vragen tegelijk stellen in een vraag? Bv. Hoe? wat? Waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt nu al 4 vragen in 1 dus het kan.

Antwoorden (2)

Je kunt wel deelvragen stellen in je vraag, maar het moet wel allemaal met elkaar te maken hebben. Anders kun je er beter meerdere vragen van maken.
Tip: lees op de site bij 'help' de FAQ en de richtlijnen door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de richtlijnen staat het volgende daarover:
Het is niet toegestaan om herhaaldelijk en in korte tijd over één onderwerp vragen te stellen, ook niet met kleine nuanceverschillen. Het is daarbij niet van belang of deze vragen door één, dan wel door meerdere personen worden gesteld. Vervolgvragen dienen te worden gesteld door de eerder gestelde vraag uit te breiden. Daarbij kan eventueel de tijd die de vraag openstaat worden verlengd.
Als je meerdere vragen over hetzelfde onderwerp hebt, dan moeten die dus in één vraag naar voren komen.
Amadea