Wat is nou echt je droombaan?

Allereerst had ik graag voetballer willen zijn maar tjah dat is niet voor iedereen weggelegd. Mijn droombaan is blijft dan tog piloot en anders spion voor de KGB of mossad ofzo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Een baan bij het LAPD SWAT.
Daar werken maar 67 lmensen.
Eerst 5 jaar als agent ervaring opdoen.
En daarna nog kans van minder dan 1% dat je aangenomen wordt.
Is de zwaarste baan als speciale politie eenheid ter wereld.
meer dan 2000 uur training.
En in 1984 tijdens de zomerspelen, 19 dagen 24 uur werken, 24 uur rust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat is toch wel minister-president van dit landje. Lijkt me een boeiende en stressvolle baan. Dat wel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat meen je niet, maar toch wel een paar keer de Balkenende-norm verdienen zeker!
Ik denk dat het voor mij orkatrainster is. Dat wil ik altijd al worden en een droombaan is ook echt iets wat je leuk vindt, waar je elke dag weer zin in hebt. Ik heb nou nog de keuze in een baan, maar orkatrainster verdient vast niet veel en ik moet naar een ander land reizen. (CANADA! wil ik sowieso nog heen). Ook ben ik niet zo'n lenige zwemmer. Ik kan kiezen: goeie baan of leuke baan. Ik zie wel wat ik doe. Maar misschien vind ik wel een hele andere baan, die ook leuk is, een baan waar je nog nooit van hebt gehoord! Wie weet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn droombaan is kattengedragstherapeute.
ik heb de opleiding, nu de klanten nog ;p
14 jaar geleden
Elke keer weer als ik naar Monkey Business kijk op Nat. Geo. weet ik het zeker ik zou zo vreselijk graag verzorgster van mensapen willen zijn. Dat lijkt me werkelijk het mooiste werk wat ik me maar kan bedenken. (zelfs het poepruimen lijkt me leuk haha)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De baan zonder verplichtingen en dat mijn hobby's worden uitbetaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit in dienst had ik een baantje bij 101 MID Cie. Echt een prachtbaan! Als het genoeg had opgeleverd (en dat deed het dus niet) had ik graag die baan gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Software testen en dan de programmeurs de huid volschelden wat er allemaal aan mankeert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger had ik graag griffier willen worden. Nu zou ik heel graag willen werken met mensen die overleden zijn. Ze mooi opmaken. Klinkt misschien gek. Nu is dat nog te vroeg, ik hoop in de toekomst dit wel te gaan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom krijg ik hier nou een negatief duimpje voor, het is toch gewoon antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks
Het werk in de zorg dat ik nu doe maar dan in een normaal tempo en niet dat gejaag! De bewoners helpen met de dingen die zij zelf niet meer kunnen (zich wassen, uit bed komen enz.) en dan ook nog even tijd hebben voor een praatje. Wat zou dat voor mij een droombaan zijn. Het lijkt me heerlijk om naar huis te gaan met een voldaan gevoel en niet het gevoel, zoals nu, tekort te schieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhmm RadioDJ of actrice of in een theater achter de schermen. Of dolfijnentrainer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde vroeger verloskundige worden. Het leek en lijkt me nog steeds geweldig kinderen op de wereld te helpen. Maar in plaats daarvan wil ik nu de jeugdhulpverlening in, ik ben bijna klaar met mijn opleiding MWD en mag dat dan dus ook echt gaan doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Matrassentester...

Nu heb ik toch denk ik ook wel een droombaan. Ik hoef de hele dag niets te doen, en ontvang iedere maand wat geld op mijn rekening... heerlijk zo'n leventje ;-)