wat is roos (@ je haar)? en waar komt het vandaan? en hoe weet je dat je dat hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

1. Een benaming 2. Uit je haar 3. Je vrijft in je haar en haalt er huidschilvertjes uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn huidschilvers, als je aan je hoofdhuid goed krabt gaan er schilvers los (je kan het ook krijgen zonder te krabbe). je herkent het door witte stipjes in je haar, als je het niet goed ziet kun je ook voorover buigen en wild met je handen door het haar schudden; ke merkt wel of je roos hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn huidschilfers, komt van een droge geirriteerde huid. Trek een zwarte trui aan en als je schouders na een tijdje vol zitten met witte schilfers heb je roos.