Lijkt me onmogelijk om snel te handelen als de smsjes uit groningen bijv. centraal in utrecht binnenkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien. Alleen vind ik de mogelijkheid tot mailen al genoeg. En dan uiteraard nog 0900-8844. En altijd nog het bureau.

In mijn ogen zijn er dus genoeg manieren om het gezag te bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt op veel mobiels een mogelijkheid om een bepaald nood smsje in te stellen naar een bepaald nummmer die je met 1 druk op een knopje verzend naar die persoon dat zouden ze eigenlijk ook bij de politie moeten want als je echt in nood zit laten ze je echt niet ff naar de politie bellen dan is het toch makkelijk om zo'n smsje te kunnen sturen naar de politie op mijn oude mobiel moest je dan 3 keer drukken op een zijknop om hem te laten verzenden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lijkt mij toch veel beter dat je in noodgevallen echt mondeling in gesprek komt met een politiefunctionaris. "Bovendien" hebben we 112.