Waaromm Zweet je op rare plekken?zoals op je handen en boven je lip! En stinkt het daar Dan ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (2)

Voor hyperhidrosis zijn zeer veel verschillende oorzaken. Een ervan is emotionele hyperhidrosis. Iedereen heeft hier wel eens last van, zelfs ik. Tijdens emotionele momenten neemt onze zweetproductie toe. Niet alleen onder de oksels, maar ook aan de handpalmen. Hierdoor krijgen mensen klamme handen. Ook delen van het gezicht kunnen te maken hebben met overmatig zweten, bijvoorbeeld de bovenlip.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor hyperhidrosis zijn zeer veel verschillende oorzaken. Een ervan is emotionele hyperhidrosis. Iedereen heeft hier wel eens last van, zelfs ik. Tijdens emotionele momenten neemt onze zweetproductie toe. Niet alleen onder de oksels, maar ook aan de handpalmen. Hierdoor krijgen mensen klamme handen. Ook delen van het gezicht kunnen te maken hebben met overmatig zweten, bijvoorbeeld de bovenlip.

Nee, het stinkt niet...(Behalve je oksels). Alleen is het wel beetje Zout als je per ongeluk in je mond krijgt :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb overal op je lichaam porien..dat zijn kleine openingen in je huid als die verstopt zijn krijg je puistjes maar als je het warm krijgt en gaat zweten komt er ook vocht uit je porien en dus ook op je lip en je handen